Θοδωρής Ιακωβίδης: «Δεν είμαι επαίτης, θέλω απλά να κάνω αυτό που αγαπώ και να ανεβάζω τη σημαία μας ψηλά»


Συγκλονίζει ο Έλληνας αρσιβαρίστας

Ο Θοδωρής Ιακωβίδης, ο Έλληνας αρσιβαρίστας που συγκλόνισε με το ξέσπασμά του μετά τον αγώνα του στο Τόκιο, μίλησε από το Ολυμπιακό χωριό για την απόφασή του να εγκαταλείψει την ενεργό δράση αλλά και για τις οικονομικές δυσκολίες που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει στην αθλητική του καριέρα.

Μιλώντας στην Έλβη Μιχαηλίδου και στο OPEN, ο Θοδωρής Ιακωβίδης αποκάλυψε ότι την απόφαση να αποσυρθεί την έχει πάρει από τα 27 του και ότι έκανε μια μεγάλη προσπάθεια για το Τόκιο.

Μάλιστα επισήμανε, «η περηφάνια μου δεν το αντέχει, να μη παίρνει χρήματα ο φυσικοθεραπευτής που με κάνει καλά, επειδή ξέρει ότι είμαι δύσκολα».

«Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω με τις υπάρχουσες συνθήκες. Το κράτος είναι απών και πόσο να κρατάει ο Έλληνας αθλητής ο δόλιος; Πόσο να παλεύει μόνος του με τα κύματα; Την έχω πάρει την απόφασή μου από τα 27 να σταματήσω. Απλά έκανα μια τελευταία προσπάθεια για το Τόκιο, ούτε και αυτή ξέρω γιατί την έκανα», είπε αρχικά ο Ιακωβίδης

«Είναι πολύ λυπηρό, η περηφάνια μου δεν το σηκώνει αυτό, να ξέρω ότι ο φυσιοθεραπευτής που εργάζεται πάνω μου και με κάνει καλά, και προσφέρει έργο, να μην μου παίρνει λεφτά επειδή ξέρει ότι είμαι δύσκολα. Οι γονείς μου βοηθούσαν ως ένα σημείο. Πλέον δεν βοηθάνε. Έχω φτάσει 30 χρονών και έχω και αυτήν την περηφάνια που και να ήθελαν να βοηθήσουν δεν θα τους επέτρεπα. Τώρα πρέπει να βοηθάω εγώ», προσέθεσε.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, με δάκρυα στα μάτια και με μία κατάθεση ψυχής ο Θεόδωρος Ιακωβίδης, ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από την εθνική ομάδα άρσης βαρών, λίγο μετά την προσπάθειά του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Ο Ιακωβίδης περιέγραψε τις τραγικές συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποίησε την προετοιμασία του και τόνισε ότι δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση.

«Συγγνώμη αν κάποιοι νομίζουν ότι το βάζω στα πόδια αλλά έχω κουραστεί πολύ και δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση. Είναι πολύ λυπητερό να ντρέπεσαι να πας στον φυσιοθεραπευτή γιατί δεν σου παίρνει λεφτά, επειδή ξέρει την κατάσταση σου», ανέφερε ο Ιακωβίδης συγκλονίζοντας τους πάντες.

Μαζεύουν χρήματα για τον Έλληνα αθλητή οι οπαδοί του Παναθηναϊκού


Το ξέσπασμα του Θοδωρή Ιακωβίδη για τις οικονομικές συνθήκες στην άρση βαρών έχει ως αποτέλεσμα την κινητοποίηση των οπαδών του Παναθηναϊκού για να συγκεντρώσουν χρήματα.

Ο Έλληνας πρωταθλητής της άρσης βαρών συγκίνησε τους πάντες με τα δάκρυά του καθώς ανακοίνωνε την αποχώρησή του από τον αθλητισμό και οι οπαδοί των πράσινων πήραν μια όμορφη πρωτοβουλία.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσαν, άνοιξαν λογαριασμό για τον Ιακωβίδη και όποιος θέλει μπορεί να προσφέρει οποιοδήποτε ποσό για να τον ενισχύσει.

«Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον παναθηναϊκό κόσμο και έχω πληροφορίες ότι έχουν ενδιαφερθεί και φίλαθλοι άλλων ομάδων να βοηθήσουν. Δεν έχω λόγια, είναι πολύ συγκινητικό, τους ευχαριστώ πολύ όλους. Μακάρι να αλλάξει κάτι. Γιατί δεν είναι το θέμα να μου δώσουν κάποια χρήματα, δεν κάνω επαιτεία, δεν το θέλω αυτό. Καλύτερα αυτά τα λεφτά να τα μαζέψουν να τα δώσουν σε φιλανθρωπικό σκοπό.

Θέλω να μπορώ να κάνω αυτό το άθλημα που αγαπώ στο 100% και να βγαίνω με τη σημαία της χώρας μου, να βγαίνω στους αγώνες και να την ανεβάζω στα ψηλότερα βάθρα. Το θέμα είναι κρατικό. Θέλω να μπει ο κρατικός μηχανισμός μπροστά και να βοηθήσει τόσο εμένα όσο και τα υπόλοιπα παιδιά της ολυμπιακής ομάδας, να τους κάνει πιο εύκολο το έργο», είπε ο Ιακωβίδης μιλώντας στο Open, σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

ΕΟΕ: Ενδιαφέρθηκαν χορηγοί

Την ίδια ώρα, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ενημέρωσε ότι μετά τις δηλώσεις του Έλληνα αθλητή και τα δάκρυά του, αρκετοί χορηγοί εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους και την πρόθεσή τους να βοηθήσουν. Ζήτησαν, μάλιστα, να τον συναντήσουν όταν επιστρέψει στην Αθήνα, προκειμένου να ενημερωθούν για τα πάντα και προφανώς να πράξουν αναλόγως.

Πατούλης : «Θα καλύψουμε όλες τις ανάγκες του Ιακωβίδη»!

Την πλήρη ιατροφαρμακευτική όσο και την κάλυψη «όποιων άλλων αναγκών προκύψουν» για τον πρωταθλητή της Άρσης Βαρών Θόδωρο Ιακωβίδη αναλαμβάνει ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης!

Με προσωπική του δήλωση, όπως έχει αναρτηθεί και στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media ο κ. Πατούλης επισημαίνει την ανάληψη των πρωτοβουλιών, από την πλευρά του, έτσι ώστε να στηριχθεί ο εν λόγω αθλητής τονίζοντας το «μήνυμα» σύμφωνα με το οποίο «για να πάμε όλοι μπροστά χρειάζεται να στηρίξουμε τους νέους μας και να τους ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν να αγωνίζονται…»!

Όλα αυτά κι ενώ ήδη έχουν προκύψει αρκετές αντιδράσεις με αφορμή την συγκινητική δήλωση του αθλητή, μετά την προσπάθειά του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, πως δεν μπορεί να συνεχίσει τον αθλητισμό για οικονομικούς και εν γένει βιοποριστικούς λόγους!

Σχόλια